قسمت آخر سریال مختارنامه ، شهادت نامه مختار امضاء می شود

جمعه هفتم مرداد ماه پس از گذشت یازده ماه از پخش سریال مختارنامه و نمایش 39 قسمت، روایت مقاطع مختلف زندگی و قیام مختار ثقفی به پایان می رسد و مختار در نبردی جانانه به جنگ تزویر می رود.

به گزارش روابط عمومی سریال تلویزیونی مختارنامه،در این قسمت مختار برخی از یاران نزدیک و موثر خود را به خروج از کوفه تشویق می کند و با غسل شهادت آماده رویارویی با آل زبیر می شود. همزمان و در جبهه آل زیر در میان سپاهیان بر سر نبرد با مختار اختلاف نظرهایی بروز می کند که کار را بر مصعب سخت و پیچیده می کند. . .

مخاطبان سریال مختارنامه همچنین در این قسمت شاهد چند سکانس درخشان خواهند بود. سخنرانی حماسی و پُر شور مختار در جمع یارانش و نیز نبرد جانانه او با دو فرمانده عرب و دو فرمانده ایرانی اش ـ یعنی «سائب بن مالک»،«عبدالرحمن بن شریح»،«یزدان» و «مهران» ـ بخش های هیجان انگیز قسمت پایانی سریال مختارنامه خواهد بود. همچنین قرار است پس از پایان پخش سریال، در برنامه زنده «هنگام درنگ» در شبکه یک سیما، کارگردان، تهیه کننده و دیگر عوامل سریال مختارنامه حضور یابند و درخصوص این سریال بحث و گفت و گو کنند.
«رضا استادی» مدیر روابط عمومی سریال تلویزیونی مختارنامه در پایان از کلیه رسانه های مجازی و مکتوب، وبلاگ نویسان، منتقدان، روزنامه نگاران، خبرنگاران و کلیه اشخاصی که هم در طول مدت تولید سریال و هم در مدت زمان پخش، با مطالب و نوشته های ارزشمند انتقادی، خبری و تحلیلی خود این سریال تاریخی را یاری کردند صمیمانه تشکر کرده و ابراز امیدواری کرد در فرصتی مناسب و در قالب مراسمی ویژه، از این تلاش های موثر و مفید رسانه ای به شکلی مناسب تقدیر گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد