میرباقری هنوز به نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) امیدوار است !!!

مراسم تقدیر و تجلیل از عوامل سریال «مختارنامه» با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی تهران و فرهنگسرای رسانه در تالار دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور کارگردان و جمعی از بازیگران این سریال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران ، داوود میرباقری ـ کارگردان سریال «مختارنامه» ـ در این مراسم گفت: پیشنهاداتی درباره‌ی ساخت مجموعه تلویزیونی مختارنامه به ما شده بود اما چیزی که من را به ساخت این سریال مصمم کرد شباهت زیاد حوادث آن دوران با اتفاقات 20 یا 30 سال اخیر بود. این شخصیت، فضا و قیام که برخی از آن ثبت شده و برخی بخش‌هایش ثبت نشده، شباهت زیادی به زمان ما دارد و می‌تواند برای ما به عنوان یک تجربه تاریخی درس‌های تازه‌ای داشته و مفید واقع شود؛ به همین دلیل بود که به فضای قصه علاقمند شدم.

میرباقری ادامه داد: خود شخصیت مختار هم به عنوان یک لیدر، سیاستمدار، عالم و جنگجوی تمام عیار ـ همه این مسائل در حرفه ما فاکتورهای تعیین کننده‌ای برای شکل دادن به شخصیت قصه است ـ برای من جذاب بود و باعث شد از آغاز تا پایان «مختارنامه»، 10 سال از عمر خود را صرف این کار کنم. احساس می‌کردم مجموعه این فاکتورها به قدری ارزشمند است که می‌توانیم برای آن وقت صرف کنیم و یک کار آبرومند چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ داستانی ارائه دهیم تا وقتی گفته می‌شود این محصول، تولید ایران است شرمنده نشویم.

میرباقری افزود: مشکل کارهای تاریخی این است که بیننده اطلاعات زیادی دارد و نقطه اوج و پایان قصه را می‌داند و حتی می‌توانیم بگوییم اطلاعات او بیش از ماست. به همین دلیل، اینکه بتوانیم در طول کار کشش دراماتیک در فضا را حفظ کنیم، بسیار سخت است اما امیدوارم به لحاظ ریتم و ضرب آهنگ 30 قسمتی که تا به حال پخش شد، مخاطب خود را جذب کرده باشد.

 نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع)


وی درباره‌ی مشکلات به وجود آمده در خصوص به تصویر کشیدن چهره حضرت ابوالفضل (ع) و اینکه آیا به آرزوی خود درباره نمایش این چهره رسیده است یا نه؟ خاطرنشان کرد: هنوز به آرزویم نرسیده‌ام. اوج قصه کربلا داستان حضرت ابوالفضل (ع) است و ما در این زمینه مشکل داریم؛ این مشکل در زمان ساخت سریال به من گفته نشد تا دکوپاژها را به صورت قابل نمایش تنظیم کنیم و گرفتار این مشکلات نشویم. مذاکراتی در حال انجام است که تا به حال نتیجه نرسیده، من هنوز ناامید نشده‌ام و به تلاشم ادامه می‌دهم چون در قسمت آخر «مختارنامه» بحث باز است و می‌توانیم به کربلا گریزی داشته باشیم. با این حال روند مذاکرات تا به حال امیدوارکننده نبوده و اگر همین طور پیش برود باید قطع امید کنیم.

میرباقری همچنین تاکید کرد: ما در سریال و فیلمسازی نمی‌توانیم به شخصیت‌های طراز اول اسلام نزدیک شویم؛ چراکه عمده‌ترین راه ارتباط چهره است ولی وقتی چهره‌ی فرد وجود نداشته باشد، 60، 70 درصد ارتباط قطع می‌شود؛ بنابراین داستان‌سازی در زمانی که شخصیت محوری قصه کسی باشد که نمی‌توانیم او را نمایش دهیم بسیار سخت است.

وی ادامه داد: من شخصا معتقدم سینما این قدرت را دارد که وارد حوزه‌های قدسی شود اما این یک مبحث دینی و فقهی است که علما باید آن را حل کنند. حتی ما این مشکل را با نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) در سریال مختارنامه داشتیم، او معصوم نیست اما مقامش قدسی است. با این حال باید در نظر بگیریم که ما در نهایت 14 معصوم داریم که راه‌حلی حول نشان دادن چهره آنها وجود ندارد.

کارگردان سریال «مختارنامه» همچنین تاکید کرد: من با این مساله مشکل دارم که چطور می‌توان چهره پیامبران اولوالعزم را می‌توان به تصویر کشید ولی چهره حضرت ابوالفضل (ع) را نه؛ حضرت موسی(ع)، یوسف(ع) و عیسی(ع) نیز به تصویر کشیده می‌شوند در حالی که این افراد هم به وحی متصل بودند. امروز سینما مهمترین زبان ارتباطی بشر است و بیانی به جز سینما که به عمق جان نفوذ کند، پیدا نمی‌کنیم؛ ولی اگر ما نتوانیم شرایطی را فراهم کنیم که افراد مذهبی را به تصویر بکشیم این ظرفیت را از دست داده‌ایم و باید صبر کنیم تا دیگران شخصیت‌های ما را خلق کنند.

بازی «شهرام حقیقت دوست» در مختارنامه آغاز می شود

سریال تلویزیونی مختارنامه تاکنون شاهد حضور بازیگران متعددی در نقش های گوناگون بوده است. با پخش قسمت سی و یکم این سریال در روز جمعه سی ام اردیبهشت ماه، بازی «شهرام حقیقت دوست» در نقش «ابن حر» در این سریال آغاز خواهد شد.

روابط عمومی سریال مختارنامه با اعلام این خبر گفت: حقیقت دوست در این سریال در نقش شخصیتی به نام «ابن حر» حضور یافته است. او یکی از ارذل و اوباش کوفه بوده که در اثر برکات قیام مختار متحول شده و به وی پیوسته و او را همراهی کرده اما در میانه راه با بزرگان قیام دچار تضاد می شود. در این سریال نقش همسر ابن حر نیز توسط «بهناز جعفری» ایفاء می شود.
در قسمت 31 سریال مختارنامه در یک فلاش بک، بخش هایی از بازی الهام حمیدی نمایش داده می شود. رضا کیانیان، صالح میرزا آقایی، سیامک اطلسی و فرهاد اصلانی هم دیگر بازیگرانی هستند که در این قسمت مجددا شاهد ایفای نقش آنان خواهیم بود.
در قسمت 31 سریال مختارنامه زنانی که به دلیل حضور اشرار کوفه به کاخ پناه برده بودند مجددا به خانه های خود بازمی گردند و در بخش های پایانی این قسمت نیز مخاطبان شاهد تدارک یکی از جنگ های بزرگ مختارنامه خواهند بود.

دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم Pinnacle Studio 15 HD Ultima

دانلود نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم Pinnacle Studio 15 HD Ultimate Collection 15.0.0.7593
برای ویرایش و میکس فایل های ویدیویی تاکنون نرم افزارهای بسیاری عرضه شده که هرکدام دارای مزایا و معایب خاص خود بوده اند و باتوجه به گستردگی محدوده کاری خود ، نیازهای کاربران را برطرف ساخته اند.Pinnacle Studioیکی از حرفه ای ترین و بهترین نرم افزارهای میکس و مونتاژ فیلم و ویدیو است. این نرم افزار شامل همه امکاناتی است که یک کاربر حرفه ای نیاز دارد تا به میکس و مونتاژ بپردازد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی خود را با فرمت های مختلف و به صورت دوبعدی و سه بعدی ویرایش نمایید. از جمله نکات مهم در مورد این نرم افزار می توان به تعداد بسیار بالای افکت های صوتی و تصویری با تفکیک دوبعدی و سه بعدی اشاره کرد. پشتیبانی از فرمت های کم حجم و با کیفیت مانند MKV نیز از جمله دیگر موارد قابل ذکر به شما می رود. در آخرین ورژن این نرم افزار یعنی ورژن 15 که هم اکنون آن را برای شما آماده کرده ایم ، امکان رایت در DVD وBluray وجود دارد و حتی می توانید برای دیسک های خود منوهای زیبا طراحی کنید. در حین ویرایش فایل های ویدیویی می توانید تغییرات اعمال شده را در لحظه مشاهده نمایید و در صورت عدم رضایت از نتیجه بدست آمده اقدام به تغییر در آن نمایید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار امنیتی PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.65

دانلود نرم افزار امنیتی PC Tools Internet Security 2011 8.0.0.652
بسته های امنیتی و آنتی ویروس های متعددی هستند که در میان کاربران محبوبیت زیادی دارند. آنتی ویروس های قدرتمندی که هریک دارای امکانات خاص خود هستند اما مهم ترین خصوصیتی که همه آن ها با هدف رسیدن به آن تلاش می کنند برقراری امنیت است. PC Tools Internet Security Suite نام یک بسته امنیتی فوق العاده حرفه ای نیز می باشد. بسته امنیتی که چندین نرم افزار مجزا که شامل آنتی ویروس ، دیوار آتش ، نرم افزار ضدجاسوسی و قسمت های دیگر می باشد. این نرم افزار بسیار کامل با داشتن یک بانک اطلاعاتی قدرتمند و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها در شناسایی انواع فایل های مخرب توانسته تا محبوبیت خوبی را از طریق برقرار نمودن امنیت میان کاربران بدست آورد. قابلیت به روز رسانی باعث می شود که همیشه این ابزار بتواند در پیدا کردن فایل ها و ویروس های مخرب سریع عمل کند. این نرم افزار که بسیاری از جوایز امنیتی را به خود اختصاص داده از محیط کاربری جذابی هم بهره می برد که کمک می کند تا کاربران راحت تر با نرم افزار ارتباط برقرار نمایند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- بانک اطلاعاتی قدرتمند.
- آنتی ویروس قدرتمند.
- ضد هک و دیوار آتش قدرتمند.
- آنتی اسپم قدرتمند.
- سرعت بالا در شناسایی فایل های مخرب.
- حداقل استفاده از منابع سیستم.
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار آنتی ویروس McAfee AntiVirus Plus 2011 V.4.5.147


شاید بتوان امنیت را مهم ترین مسئله در دنیای مجازی نامید. با گسترش فوق سریع انواع مخرب های رایانه ای از قبیل ویروس ها ، تروجان ها ، فایل های جاسوسی و بسیاری دیگر، امنیت اطلاعاتی که ما در رایانه های خود و یا در فضا های مجازی در اختیار داریم در گرو این است که تا چه حد به امنیت اطلاعات خود اهمیت داده ایم و به این باور رسیده ایم که اینترنت اصلا جای امنی نیست و تلاش کرده ایم تا ضریب امنیت اطلاعات خود را تا حد امکان افزایش دهیم. در راستای تحقق این هدف که بتوانیم امنیتی نسبی برای اطلاعات خود ایجاد کنیم ، نرم افزارهای بسیاری ارائه شده اند که در آنها سعی شده است تا امنیت کاربران را به بهترین نحو تأمین کرد. McAfee نام یک کمپانی معتبر تولید کننده نرم افزارهای امنیتی رایانه ای است که کمتر کاربری پیدا می شود که نام آن را نشنیده باشد. McAfee AntiVirus Plus آنتی ویروس این شرکت به دلیل تأمین امنیت مناسب برای کاربران برنده جایزه نیز شده است و امروز آن را برای شما آماده کرده ایم. این آنتی ویروس قادر است تا بخوبی از سیستم شما در برابر ویروس ها ، بدافزارها و نرم افزارهای جاسوسی محافظت کند. استفاده بسیار ناچیز از منابع سیستم ، سرعت بالا در اسکن فایل ها ، فایروال داخلی قدرتمند و عملکرد مناسب در حمله هکرها را می توان از جمله موارد مهم در مورد این نرم افزار دانست. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- جلوگیری از آلوده شدن سیستم به هرگونه ویروس ، نرم افزار جاسوسی ، تروجان و دیگر بدافزارها.
- دارای فایروال قدرتمند.
- استفاده ناچیز از منابع سیستم.
- قابلیت بروز رسانی از طریق اینترنت.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
ادامه مطلب ...

دانلود مستند The Trials of Life Courting

http://mihandownload.com/mypic/Saeed/Trails.Of.Life11_MihanDownload.com.jpg

BBC - The Trials of Life : Courting (1990) DVDRip XviD AC3 - MVGroup
English | 49 Min | 696 x 520 | XviD - 1762Kbps | 25.000fps | ACC - 192Kbps | 694 MB
Genre: Documentary
امروز برای علاقه مندان به مستندهای حیوانی ، یک مستند آماده کرده ایم که نام آن مستند Nazi Hunters Angel ofThe Trials of Life : Courting نیز میباشد...
فیل نام حیوانی بزرگ‌جثه از راسته خرطوم‌داران (Proboscidea) از خانواده فیلان (Elephantidae) که بیشتر بومی هندوستان و آفریقا می‌باشد.
فیل‌ها سنگین‌ترین جانوران خشکی هستند.دو گونه فیل وجود دارد؛ یکی فیل آفریقایی که در آفریقا زندگ می‌کند و دیگری هم فیل هندی که ساکن هند است.این جانوران از خرطوم دراز خود به عنوان یک دست استفاده می کنن و یا آن غذا و آب را دردهان خود می گذارند. جنس عاج فل‌ها مانند جنس دندان است و فیل‌های نراز عاج برای جنگیدن استفاده می کنند.
این مستندی فوق العاده میباشد که از دل دامن طبیعت گرفته شده است...
فیلبزرگ ترین جانور خشکی است . وزن یک فیلبه 7000 کیلو یا 7 تن می رسد. طول بدن این حیوان با خرطوم ،چیزی در حدود 7 و ارتفاع بدنش 4 متر است . بد نیست بدانید کهفیل های آفریقایی از فیلهای آسیایی بزرگ ترند.
ایرانیان یکی از نخستین مردمانی بودند که از فیل‌ها در جنگ بهره جستند. در زمان هخامنشیان و در زمان خشایارشاه در جنگ با یونانیان، ایرانیان از فیل‌های جنگی استفاده کردند. پس از آن نیز در زمان شاپور دوم ساسانی در سال 135 پس از میلاد، ایرانیان که ازفیل در جنگ سودمی‌بردند سپاه روم را در هم شکستند و یولیانوس پادشاه روم نیز کشته‌ شد.
ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مرورگر Flock 2.6.2 Multilingual Portable

دانلود نرم افزار مرورگر Flock 2.6.2 Multilingual Portable
Flock نام یک نرم افزار مرورگر اینترنتی است که بر پایه موزیلا فایرفاکس و دیگر تولیدات شرکت موزیلا طراحی شده است و از لحاظ امنیتی نیز کاملأ مشابه فایرفاکس است. این مرورگر امکانات بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا با سرعت و امنیت بیشتر به وبگردی بپردازند. از جمله ویژگی ها و امکانات این مرورگر می توان به امکانات وبلاگ نویسی ، سازگاری با سرویس های آپلود عکس اینترنتی ، امکان استفاده از RSS و یا کار باDel.icio.us اشاره کرد. بسیاری از ویژگی های این نرم افزار را می توانید در قالب ابزارهای جانبی قابل نصب بر روی فایرفاکس پیدا کنید که در این نرم افزار به صورت پیش فرض و بدون نیاز به نصب در اختیار شما قرار دارند. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

- امنیت و سرعت بالا در وبگردی.
- سازگاری کامل از بسیاری از سرویس های آپلود و به اشتراک گذاری اینترنتی.
- دارای خبرخوان.
- پشتیبانی از .Drag & Drop
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
ادامه مطلب ...