مجموعه آثار زیبا با موضوع نوروز و سال 1390

مجموعه آثار زیبا با موضوع نوروز و سال 1390 


گروه وطن پی سی نیز ضمن عرض تبریک فرا رسیدن سال جدید به کلیه کاربران محترم سایت و آرزوی سلامتی و شادکامی در سال جدید، امیدواریم در سال جدید با مطالب جالب و آموزنده تر گامی کوچک در جهت خدمت به کاربران و کلیه پارسی زبانان عزیز برداشته و در این راه امید است با پیشنهادات و انتقادات سازنده خود ما را یاری رسانید.
ادامه مطلب ...

دانلود وکتور بک گراند تزیینی بته جقه - Paisley Backgrounds

دانلود وکتور بک گراند تزیینی بته جقه - Paisley Backgrounds 

این پک شامل پنج وکتور بک گراند انتزاعی با فرمت jpg, eps می باشد. طراحان می توانند از این تصاویر خطی در هر ابعادی که نیاز دارند بهره ببرند بدون آنکه افت کیفیت داشته باشند. 

ادامه مطلب ...

پیام ها تبریک عید نوروز ( بسیار زیبا )


با سلام خدمت دوستان عزیز سال نو پیشاپیش مبارک . امیدوارک که سالی پر از شادی و موفقیت را پیش رو داشته باشید . با توجه به اینکه شب عید همه به فکر ارسال پیام تبریک به آشنایان خود هستند , امروز برای شما پیام ها تبریکی را آماده کرده ایم که امیدوارم از این پیام ها لذت ببرید .


پیام ها تبریک را در ادامه مطلب مشاهده کنید !!!!



ادامه مطلب ...

بازسازی ویدیوهای شما با نرم افزار AVS Video Editor v5.2.2.173

http://p30world.com/p30images/2/26.12/avs.jpg


تا به حال برایتان پیش آمده که بخواهید قسمتی از فیلمی را ببرید یا حتی قسمتی را به قسمتی دیگر وصل کنید؟!

برای این کار ما نرم افزار  Video Editor را معرفی می کنیم که توسط کمپانی محبوب AVS ساخته شده است . بریدن ، چسباندن ، وصل کردن و چرخاندن تصاویر و ویدیوها، همه و همه را با این نرم افزار به سادگی می توانید انجام دهید.

لیستی از فرمت هایی که نرم افزار Video Editor پشتیبانی می کند به شرح زیر است :

AVI, VOB, MP4, DVD, WMV, 3GP, MOV, MKV, H.263/H.264 codecs, etc. Edit AVI HD, TOD, AVCHD, MOD, MTS/M2TS و...


ادامه مطلب ...

مکانیک سیستم عامل ویندوز - System Mechanic Professional !

http://p30world.com/p30images/2/26.12/system.jpg

حتما شما هم پس از مدتی کار با ویندوزتان با مشکلات متعدد و تغییراتی روبرو شده اید، البته ممکن است در نگاه اول، این مشکل‌ها چندان مهم به نظر نیاید؛ اما نباید آسیب‌های خطرناکی که به رایانه وارد می‌کنند را نادیده گرفت. عدم پاسخ‌گویی رایانه و در نتیجه‌ی آن ، از دست رفتن بسیاری از اطلاعات ضروری کاربر تنها یک مورد از این آسیب‌هاست. حالا شاید این موضوع به ذهن خطور کند که "این مشکل‌ها را چگونه می‌توان برطرف کرد؟" برطرف کردن آن‌ها یا کار افراد خبره در امور رایانه است، یا کار نرم‌افزارهای خبره در این امور!

نرم افزار System Mechanic یکی از قوی ترین نرم افزار ها در رابطه با رفع عیب های رایانه شما است  که تا به حال نسخه های متعددی از آن منتشر شده است .

ادامه مطلب ...

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی Mozilla Firefox v4.0 RC 2

معرفی شاهکار جدید بنیاد موزیلا یعنی  Mozilla Firefox


بالاخره پس از مدت ها انتظار فایرفاکس از حالت آزمایشی خارج شد و به حالت RC تبدیل شد. تقریبا بیش از یک سال است که سروصداهای فراوانی پیرامون این موضوع در دنیای مجازی اینترنت به وجود آمده و همه منتظر هستند تا ببینند آیا بازهم بنیاد موزیلا می تواند رکورد خود را برای دانلود در طول یک روز بشکند یا خیر؟ موزیلا در ارائه نسخه 3 توانست با یک رکورد فوق العاده در دانلود توانست نام خود را در کتاب رکورد ها ثبت کند و حالا هم با ارائه جدیدترین نسخه از محصول بسیار قدرتمند خود یعنیMozilla Firefox نسخه 4 قصد دارد تا بازهم رکورد جدیدی را به ثبت رساند و این روباه مکار را در صدر محبوب ترین مرورگرها قرار دهد. 
ادامه مطلب ...

دانلود مجموعه تصاویر Black Wallpa

دانلود مجموعه تصاویر زیبا با زمینه مشکی سری چهارم - Black Wallpapers 04

با درخواست بعضی از کاربران عزیز درجهت قرار دادن تصاویر متنوع در این پست مجموعه تصاویر فوق العاده زیبا با زمینه مشکی  را آماده کرده ایم.این مجموعه چهارم از این تصاویر بوده و از کیفیت بالای برخوردار است.فرمت این تصاویر JPG بوده و در سایز مختلف تهیه شده است. این مجموعه تصاویر زیبا و با کیفیت که شامل 20 عکس میباشد را در یک فایل فشرده شده در اختیار شما قرار داده ایم. با دانلود این تصاویر و استفاده به عنوان تصویر زمینه دسکتاپ خود نهایت لذت را ببرید.امید است این مجموعه توانسته باشد نظر شما را جلب کند. منتظر مجموعه های بعدی تحت همین عنوان باشید.
برای دانلود این مجموعه عکس به ادامه مطلب مراجعه کنید ...
ادامه مطلب ...

معرفی سبک هنری، رئالیسم Realism

معرفی سبک هنری، رئالیسم Realism 

معرفی و آشنایی با سبک های مهم هنری، سبک رئالیسم 


رئالیسم یا واقع گرایی، شیوه ای است که در آن هنرمند باید در نمایش طبیعت (طبیعت بدونِ انسان و با انسان) از هرگونه "احساساتی گری" خودداری کند. اما منظور ما از رئالیسم، در اینجا شیوه ی هنری ای است که از حوالی سال 1840 به بعد در اروپا و دیگر نقاط جهان متداول شد.
ادامه مطلب ...