گالری تصاویر قسمت 26 سریال مختارنامه

0.00

با سلام خدمت دوستان محترم با توجه به پخش قسمت 26 سریال زیبا مختارنامه تصاویر بسیار زیبا

از این قسمت ( سریال مختارنامه ) در سایت برای شما دوستان قرار داده ایم.


برای دیدن عکس ها به ادامه مطلب بروید ...

ادامه مطلب ...

دانلود کتاب افزونه های فایرفاکس




توضیحات:
فایرفاکس (Firefox) یکی از محبوب ترین مرورگرهای حال حاضر جهان است که هر روز بر تعداد کاربرانش افزوده می شود. شاید یکی از دلایل محبوبیت فایرفاکس افزونه های زیاد و متنوع و کاربردی آن باشد. افزونه ها ابزارهایی هستند برای توسعه فایرفاکس که به شما اجازه می دهد که فایرفاکس خودتان را مطابق میلتان تنظیم نمایید. درکتاب پیش رو به معرفی، بررسی و نحوه دریافت افزونه های پرطرفدار دنیا پرداخته است که کتابی کاربردی و جالب برای کسانی است که میخواهند بیشتر با افزونه های فایرفاکس و کاربردشان آشنا شوند.
برای دانلود رایگان کتاب "افزونه های فایرفاکس" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
ادامه مطلب ...

مراسم شب سوم ایام فاطمیه ( اول) حاج محمود کریمی

vk69o5lm23frnvhj9lj.jpg

با سلام خدمت دوستان عزیز و محترم ضمن شهادت حضرت فاطمه الزهرا , برای شما دوستان عزیز  فایل صوتی مجلس عزاداری شب سوم فاطمیه حاج محمود کریمی را برای دانلود در سایت قرار داده ایم .

  • بخش اول - روضه [حاج محمود کریمی] [9:18]  
  • بخش دوم - روضه [حاج محمود کریمی] [10:31]  
  • بخش سوم - زمینه [حاج محمود کریمی] [5:22]  
  • بخش چهارم - زمینه [حاج محمود کریمی ] [10:05]  
  • بخش پنجم - شور [حاج محمود کریمی] [11:57]  
  • بخش ششم - واحد [حاج محمود کریمی] [9:27]  
  • بخش هفتم - تک [حاج محمود کریمی] [8:11]  
  • بخش هشتم - شور [حاج محمود کریمی] [7:10]  
  • بخش نهم - مناجات [حاج محمود کریمی] [1:42]  
  • دانلود مجموعه نرم افزارهای کرک Cracking Kit 2012

    دانلود مجموعه نرم افزارهای کرک Cracking Kit 2012
    برای کاربران رایانه در کشور ما ، به دلیل اعمال برخی تحریم ها ، مشکلاتی در استفاده از نرم افزارهای روز دنیا وجود دارد و معمولأ کاربران مجبور هستند تا نسخه های غیر اصل و کرک شده را خریداری نمایند. اما اینکه اگر شما نیز علاقه مند هستید تا نرم افزار مورد علاقه خود را که نسخه ای آزمایشی از آن در اختیار دارید را کرک کنید و به طور مادام العمر از آن استفاده کنید ، می توانید از مجموعه ای که امروز آن را برای شما آماده کرده ایم استفاده کنید. امروز در سایت میهن دانلود مجموعه ای از نرم افزارها و ابزارهای لازم برای شکستن قفل نرم افزارها و به اصطلاح کرک کردن آنها را آماده کرده ایم. همچنین آموزش ها و توضیحاتی نیز در فایل فشرده وجود دارد که می توانید در جهت یادگیری از آنها استفاده نمایید. اما لازم به ذکر است که سایت میهن دانلود هیچ گونه مسئولیتی در قبال استفاده نادرست از این ابزارها و همچنین مخرب بودن آنها را نپذیرفته و تمامی مسئولیت استفاده از این نرم افزارها به عهده کاربر است.
    برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

    ادامه مطلب ...

    مراسم شب دوم فاطمیه (اول) حاج محمود کریمی

      با سلام خدمت دوستان عزیز ضمن تسلیهت شهادت حضرت فاطمه الزهرا فایل صوتی مراسم  شب دوم  فاطمیه (اول) برای دانلود خدمت شما دوستان عزیز قرار گرفته است .

  • بخش اول - روضه [حاج محمود کریمی] [12:38]  
  • بخش دوم - روضه [حاج محمود کریمی] [14:11]  
  • بخش سوم - زمینه [حاج محمود کریمی] [10:53]  
  • بخش چهارم - واحد [حاج محمود کریمی] [5:36]  
  • بخش پنجم - تک [حاج محمود کریمی] [8:39]  
  • بخش ششم - شور [حاج محمود کریمی] [14:44]  
  • بخش هفتم - مناجات [حاج محمود کریمی] [8:14]  
  • دانلود مستند ماجراجویی صخره های مرجانی Coral Reef Adventure BluR

    دانلود مستند ماجراجویی صخره های مرجانی Coral Reef Adventure BluRay 720p
    مستند ماجراجویی صخره های مرجانی برای اولین بار با کیفیت BluRay 720p  
    دانلود از سرورهای قدرتمند میهن دانلود

    مستندی که امروز برای شما آماده کرده ایم ، در مورد صخره های مرجانی می باشد.این مستند زیبا با کیفیت BluRay 720p برای شما علاقه مندان به مستند های BluRay آماده شده است.
    مستند صخره های مرجانی توسط فیلم سازان مشهور Howard و Michele hall ساخته شده است و به زندگی مرجان های بر روی صخره های اقیانوسی می پردازد.در این فیلم از ساحل های آفتابی اقیانوس آرام ، به درون اقیانوس و دیدار با صخره ها مرجانی رفته و قدرت خدا را در زیبایی این صخره ها مشاهده خواهیم کرد.کیفیت بالای این مستند باعث می شود که احساس کنید درون اقیانوس شیرجه زده اید و به کاوش در صخره های مرجانی می پردازید

    ادامه مطلب ...

    دانلود بازی فانتزی GooseGogs

    دانلود بازی فانتزی GooseGogs


    GooseGogs عنوان یک بازی فوق العاده زیبا میباشد که توسط کمپانی Crimson Cow منتشر و حمایت شد.این بازیتوسط FANiSO کرک شده است.در ادامه نقدی کوتاه بر بازی دارم.در این 2D شما قادر خواهید بود تا قدرت خود را تا 6 حالت مختلف افزایش دهید.50 مرحله زیبا و فکری در انتظار شماست.دشمنان خود را توسط انفجار Trail از بین ببرید.... .قطعا با دیدن این بازی ناخود آگاه به یاد بازی زیبای World Of Goo خواهید افتاد.در بازی World Of Goo نیز شما با گلوله های چسبان رو به رو هستید.توجه کنید حجم کم بازی نباید باعث تردید در شما شود.برای پاس کردن برخی از مراحل بازی GooseGogs به روزها و شاید هفته ها وقت احتیاج دارید.بازی به شدت اعتیاد آور میباشد و ممکن است ذهن شما را به طور کامل به خود مشغول کند.بازی با توجه به موضوعیتی که دارد هیچ گونه محدودیتی برای گیمر ندارد.این گیمر میباشد که باید به اهداف بازی برسد.گرافیک بازی در حد متوسط میباشد.اما در نوع خود بی نظیر میباشد. موسیقی متن بازی نیز فوق العاده میباشد.پیشنهاد گروه میهن دانلود این میباشد که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید.
    ادامه مطلب ...

    دانلود کتاب آموزش نصب سیستم عامل MAC




    در کتاب آماده شده شما نحوه ی نصب سیستم عامل مک یا مکینتاش شرکت اپل را خواهید آموخت. این کتاب که به نوعی یک راهنمای ویژه نصب سیستم عامل مک و نحوه برطرف سازی مشکلات آن در حین نصب با وجود چند سیستم عامل دیگر مانند ویندوز است. نسخه مورد استفاده در این کتاب Snow Leopard می باشد.
    برای دانلود رایگان کتاب "آموزش نصب سیستم عامل مک" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
    ادامه مطلب ...