دانلود CyberLink PhotoDirector 2011 2.0.1816 - نرم افزار ویرایش

CyberLink PhotoDirector عکس های دیدنی و جذابی که بیان کننده دید خلاقانه شما می باشند را تهیه می کند. در محیط ویرایشی PhotoDirector می توانید یک تجربه متفاوت از پشتیبانی فایل های RAW را برای دوربین های Canon و Nikon داشته باشید و به پتانسیل گسترده ای از خلاقیت خود پی ببرید. برای دگرگون کردن و انتقال عکاسی شما ارتباط با DirectorZone، به اشتراک گذاری و دانلود نامحدود، از قبل برای شما تنظیم شده است. به آسانی می توانید دسته ها و کتابخانه های بزرگی از عکس ها را مدیریت کنید. عکاسان حرفه ای و کسانی که برای سرگرمی عکاسی می کنند می توانند کارهای خود را با PhotoDirector 2011 انجام دهند.
ادامه مطلب ...

نشان دادن خشونت در برخی صحنه‌ها اجتناب‌ناپذیر است !!!

در بخش دیگری از این نشست تلویزیونی داوود میرباقریی با اشاره به اینکه «مختارنامه» در حال حاضر به دلیل اینکه پخش حدود دو ماه دیرتر آغاز شد با فشردگی همراه است، گفت:‌ در حال حاضر قسمت‌های مختارنامه به‌روز آماده می‌شود.  وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره‌ی دوبله برخی شخصیت‌ها، گفت: احساس می‌کنم یک صدای موثرتر به قوی‌تر شدن شخصیت‌ها کمک می‌کند به همین دلیل تعدادی از شخصیت‌ها دوبله شدند. . . میرباقری اعلام کرد که تعداد شخصیت‌هایی که در این سریال صدایشان دوبله شده حدود پنج تا شش نفر است که از آن جمله برادر خودش بوده که لهجه شاهرودی دارد. 

به گزارش ایسنا، میرباقری در ادامه درباره‌ی خشونت‌هایی که به تازگی و در قسمت‌های اخیر «مختارنامه» زیادتر شده، عنوان کرد: اگر قرار بود «مختارنامه» را بر اساس اسناد تاریخی می‌ساختیم، این خشونت بسیار بیشتر می‌شد. من خیلی اصرار نداشتم لحن کار خشن باشد به همین دلیل مراقب بودم افراط نشود. اما نشان دادن برخی صحنه‌ها اجتناب‌ناپذیر است. گاهی که می‌شنیدم خشونت برخی از صحنه‌ها زیاد است فکر می‌کردم این خشونت به باورپذیرکردن آن مفهوم در یک اتفاق تاریخی کمک می‌کند. آنچه در تاریخ اتفاق افتاده بسیار هولناک است و گاهی ناگزیر بودیم آن را نشان دهیم. 
کارگردان سریال «مختارنامه» با اشاره به برخی از سریال‌ها که سعی می‌کنند تنها با استفاده از دیالوگ داستان را منتقل کنند، گفت:‌ به اعتقادم اگر می‌خواستیم تنها به دیالوگ اکتفا کنیم خنده ‌دار می‌شد. همین چند سال پیش سریالی از تلویزیون پخش می‌شد که به دیالوگ اکتفا کرده بود. با ساخت «مختارنامه» باید فتح باب می‌شد و به عنوان یک الگو و نمونه این کار را شروع می‌کرد. متاسفم اگر قرار باشد فیلم‌سازی تاریخی ما با حساسیت بیشتری پیش برود، باید سراغ کارهایی اینچنین می‌رفتیم. شاید در آینده کسانی که بخواهند این صحنه‌ها را با خشونت کمتری بسازند و ابعاد حماسه هم بیان کنند به روش‌های دیگری دست پیدا کنند. 
وی سپس به صحنه‌های اخیر «مختارنامه» در قتل عام ایرانیان پرداخت و افزود: حتی فکر می‌کنم با نشان دادن این صحنه‌ها هم نتوانستم نشان دهم ایرانیان را در چه شرایط مظلومانه‌ای قتل عام کردند اما برای القای معنا ناگزیر بودیم صحنه‌هایی را نشان دهیم و جز این راه چاره‌ای نداشتم. 
میرباقری سپس در توضیحاتی درباره‌ی رعایت کردن تعادل در «مختارنامه» گفت:‌ من حتی سعی کردم نسبت به آدم‌های منفی سریال موضع بی‌طرفانه‌ای داشته باشم و جانب اعتدال را رعایت کنم. 
وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ یک واقعیت بزرگ در «مختارنامه» وجود دارد و آن این است که 56 مرگ در مختارنامه اتفاق می‌افتد. همه مرگ‌ها به نوعی با شمشیر رخ می‌دهد. اینکه چه طور باید به آنها تنوع می‌دادیم از حساسیت‌های موضوع بود. این همه مراسم آیینی‌، جنگ‌ و حوادث دیگر در «مختارنامه» وجود داشت و اگر در برخی جاها یکسری حوادث از دستمان خارج شده باشد، طبیعی است.

آموزش فتوشاپ - طراحی پوستر سه بعدی

 

طراحی یک پوستر سه بعدی با استفاده از 3DS Max و Photoshop 


هدف ما از این آموزش خلق یک طرح منحصر به فرد می باشد. حدود 80% کار طراحی در برنامه ی فتوشاپ و 20% آن در 3DS Max انجام می شود. چیزی که باید بدانید این است که حروف سه بعدی را می توان با هر برنامه ای ساخت، مانند Adobe Illustrator و 3DS Max و Cinema 4D و Xara 3D و Photoshop و ... . نکته جالب توجه درباره این است که این روش می تواند در هر نرم افزار سه بعدی تفسیر شود.

ابتدا توضیحات مختصری در مورد اصول نوپردازی، نقشه برداری و  Render Setup خواهیم داد. قصد ما این نیست که این آموزش را یک آموزش طراحی سه بعدی معرفی کنیم، بنابراین وارد جزییات بیشتر نمی شویم. 

جزییات آموزش
- برنامه:  +Adobe Photoshop CS  
- سطح آموزش: متوسط
- زمان مورد نیاز برای تکمیل طرح: 2 الی 3 ساعت


ادامه مطلب ...

مختار مغلوب حیله آل زبیر می شود !!!

قسمت های پایانی سریال مختارنامه قسمت هایی تلخ است و مخاطبان این سریال در چهار قسمت آینده با اتفاق های دردناک قیام مختارنامه مواجه خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی سریال تلویزیونی مختارنامه، در قسمت سی‌و هفتم این سریال که روز جمعه هفدهم تیرماه پخش خواهد شد، مختار که پس از شهادت یاران نزدیکش همچون: کیان، بن کامل، احمر بن شمیط و... دست تنها مانده. . .

گروهی از یارانش را به همراه ایرانیان باقیمانده در لشگر به سمت کوفه روانه می کند. همزمان «ابن حر» نیز به دستور مصعب، میدان نبرد حروراء را به مقصد کوفه ترک می کند و برای او درآن جا  اتفاقاتی می افتد . بر اساس این گزارش، از این قسمت به بعد شهر کوفه نیز دستخوش تغییر و هرج و مرج شده و وضعیت برای مختار و یارانش در این شهر روز به روز بدتر می شود .


.:: ولادت حضرت عباس مبارک باد ::. + پوستر ولادت حضرت عباس


با سلام خدمت دوستان عزیز ضمن تبریک ولادت حضرت عباس (ع) بر شما دوستان امروز برای شما پوستری به همین مناسبت طراحی کرده ایم امیدوارم از این هدیه ما به شما راضی باشید .

 طراح محمد حسن سلیمی
 حجم تصویر با کیفیت بالا حدود 2 مگابایت


عباس(ع) آمد تا برادری را معنا کند، وفا را شرح دهد، ایثار را الگو باشد، شجاعت را 
تفسیر کند و دلاوری را مصداقی والا گردد. میلاد حضرت عباس بر تمامی شیعیان 
مبارک باد .


تصویر ویژه ولادت حضرت عباس + فایل لایه باز


با سلام خدمت دوستان عزیز امروز برای شما پوستری به مناسبت ولادت حضرت عباس (ع) آماده کرده ایم شما عزیزان میتوانید فایل لایه باز psd را به صورت رایگان دریافت کنید .

 طراحی محمد حسن سلیمی
 حجم فایل حدود 2 مگابایت