دانلود رایگان فایل لایه باز ولادت حضرت علی


با سلام خدمت بازدید کنندگان محترم سایت با توجه به نزدیک شدن به شب ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر فایل تصویری را به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم امیدوارم بتوانید از این فایل نهایت استفاده را ببرید .

 حجم حدود 1 مگابایت 
 رمز فایل : www.vatanpc.tk
 طراح محمد حسن سلیمی

عبیدالله بن زیاد ( سریال مختارنامه )


فرهاد اصلانی در سریال مختارنامه  صاحب نقشی بودکه یکی از منفورترین چهره‌های تاریخ  است .او کاراکتر، عبیدالله بن زیاد را چنان با تبحرفراوان بازی کرد که کاملا حس مکر و منفور بودن این شخص را به بیننده القا می‌کرد، البته از این هنرمند تئاتر ،‌سینما و تلویزیون غیر از این نمی شد توقع داشت و بازی‌او در  این سریال با آوردن سر او در پیش مختار به اتمام رسید.




ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی Red Faction Armageddon

دانلود رایگان بازی Red Faction Armageddon


Red Faction: Armageddon عنوان جدیدترین بازی به سیک اکشن / شوتر می باشد که در تاریخ 5 ژوئن سال 2011 توسط کمپانی های نام آشنای Buka Entertainment و Volition, Inc.Games به ترتیب منتشر و ساخته و حمایت شد . شرح بازی : در یک منظقه کاملا ناشناخته ، تخریب کامل تجهیزات مریخ آغاز می شود.زندگی در سطح این کره غیر ممکن می باشد .توفان و سایر رویداد های آب و هوایی به بدترین شیوه ممکن خود را به این منطقه رسانده اند.برای زنده ماندن باید به غار هایی که توسط معدن چی ها حفر شده است پناه ببرید.در این مکان مهاجران بسیاری را خواهید دید.پنج سال بعد Darion Mason نوه Alec Mason یک کار پر درآمد به راه می اندازد.این کار بسیار خطرناک میباشد.در جریان بازی با این کار آنشا می شوید.اتفاق عجیبی برای این منطقه روی میدهد.تنها کسانی که میتوانند این وضعیت را بهبود ببخشد وی و Red Faction میباشد .... . اگر بخواهیم بر روی گرافیک این بازی مانور دهیم و نظری را در مورد آن بیان کنیم باید بگوییم که این بازی قطعا میتواند انتظاراتی که یک گیمر از یک بازیای که در سال 2011 منتشر شده است را بر آورد کند .
دانلود رایگان بازی Red Faction: Armageddon به همراه تعدای پیش نمایش در ادامه مطلب.....

ادامه مطلب ...

طراح جنگ های سریال مختارنامه

محمود اردلان در «سریال مختارنامه» رهبری جنگ ها را بر عهده داشت  وی طراح حرکات رزمی است و برای همین دیگراز تمهیدات رایانه ای و کامپیوتری در این سریال استفاده نشده است .

وی کار خود را از فروردین 1386 آغاز کرد و حدود نه جنگ از جمله جنگ مختار، جنگ کیان و ابن زیاد، جنگ شمر و.... رادر کوفه و بقیه جنگها را در بیابانهای شاهرود ، اخترآباد و... سرپرستی کرده است. . .

او همچنین در این سریال به ایفای ‌نقش  پسرعموی مختار« زائده » که طی 3 دوره زندانبان کوفه و زهیر بن قین که یکی از یاران امام حسین (ع) بوده پرداخته است. در این سریال  گاه صحنه هایی را می بینید  که پانصد الی چهارصد نفردر آن می جنگند و به یقین رهبری آنان کار بسیار دشواری است که با دیدن قسمت سی و دوم مشاهده کردید که اردلان به خوبی از عهده آن بر آمده است .




 

مختار ثقفی در کوفه «دموکراسی» برقرار می کند !!!

سریال مختارنامه در قسمت سی و سوم خود که جمعه بیستم  خرداد ماه از شبکه یک سیما به روی آنتن می رود، چند رویداد و اتفاق مهم را روایت می کند. به گزارش روابط عمومی سریال مختارنامه، در ابتدای این قسمت از سریال مختارنامه، «سَرِ بریده اُم الفتنه دشت نینوا» را برای مختار می آورند. در این موقعیت با نمایش یک فلاش بک از دوران حضور مختار در زندان، مفاهیم مهمی بیان می شود. . .

در ادامه داستان نیز «عبدالله زبیر»در مکه، محمد بن حنفیه را احضار می کند تا برای حل مشکل تفرقه در میان مسلمانان راه حلی بیابند. خطبه خواندن مختار در مسجد کوفه و افشای نقشه های عبدالله بن زبیر نیز بخش دیگری از رویدادهای قسمت 33 این سریال است. این خطبه با اعتراض ابن حر مواجه می شود و در همین زمان مختار اعلام می کند که قصد دارد به زودی حکومت را به شورا و رای مردم سپرده و خود از قدرت کناره گیری کند.
همچنین در این قسمت مخاطبان شاهد بخش مهمی از بازی «بهناز جعفری» در نقش ماریه خواهند بود. در چند سکانس نیز «شهره لرستانی» ایفای نقش خواهد کرد.بازگشت کیان به دارالعماره کوفه نیز از دیگر وقایع این قسمت از سریال مختارنامه است.



.::: رحلت جانسوز امام خمینی (ره) تسلیهت باد :::.


با سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم سایت ایام رحلت روح الله حضرت امام خمینی (ره) بر شما و تمامی اعضا خانوادتان تسلیهت میداریم ، و شما را به ویژه مراسم رحلت امام خمینی واقع در مرقد امام خمینی دعوت می نماییم .


فرازی از زندگینامه حضرت امام خمینی (ره) :

در روز بیستم جمادى الثانى 1320 هجرى قمرى مطابق با 30 شهریـور 1281 هجرى شمسى ( 21 سپتامپر 1902 میلادى) در شهرستان خمین   از توابع استان مرکزى ایران در خانواده اى اهل علـم و هجرت و جهاد و در خـانـدانـى از سلاله زهـراى اطـهـر سلام الله علیها، روح الـلـه المـوسـوى الخمینـى پـاى بـر خـاکدان طبیعت نهاد .
او وارث سجایاى آباء و اجدادى بـود که نسل در نسل در کار هـدایـت  مردم وکسب مـعارف الهى کـوشیـده انـد. پـدر بزرگـوار امام خمینـى  مرحوم آیه الـله سید مصطفى مـوسـوى از معاصریـن مرحـوم آیه الـلـه  العظمـى میرزاى شیـرازى (رض)، پـس از آنکه سالیانـى چنـد در نجف  اشـرف علـوم و معارف اسلامـى را فـرا گرفته و به درجه اجتهـاد نایل  آمـده بـود بـه ایـران بازگشت و در خمیـن ملجاء مردم و هادى آنان  در امـور دینـى بـود. در حـالیکه بیـش از 5 مـاه ولادت روح الـلـه  نمى گذشت، طاغوتیان و خوانین تحت حمایت عمال حکومت وقت نداى حق طلبـى پـدر را که در برابر زورگـوئیهایشان بـه مقاومت بـر خاسته بـود، با گلـوله پاسـخ گفـتـنـد و در مـسیر خمیـن به اراک وى را بـه شهادت رسانـدنـد. بستگان شهیـد بـراى اجراى حکـم الهى قصاص به  .تهران (دار الحکـومه وقت) رهـسـپار شـدند و بر اجراى عـدالت اصـرار ورزیدند تا قاتل قصاص گردید
بدیـن ترتبیب امام خـمیـنى از اوان کـودکى با رنج یـتیـمىآشـنا و با مفهوم شهادت روبرو گردید. وى دوران کـودکـى و نـوجـوانى را تحت  سرپرستى مادر مـومـنـه اش (بانـو هاجر) که خـود از خاندان علـم و تقـوا و از نـوادگان مـرحـوم آیـه الـلـه خـوانسـارى ( صاحب زبـده  التصانیف ) بوده است. همچنیـن نزد عمه مـکـرمه اش ( صاحبـه خانم ) که بانـویى شجاع و حقجـو بـود سپرى کرد اما در سـن 15 سالگى از  نعمت وجـود آن دو عزیز نیز محـروم گـردید.


ادامه مطلب ...

دانلود تمپلیت زیبای Impresa برای WordPress

http://up.vatandownload.com/images/7tz5qm21fpm6qojiwn4r.jpg


وطن دانلود در این پست برای شما یک تمپلیت زیبا به همراه تمام متعلقات ان اماده کرده است که برای سایتهایی با سیستم مدیریت محتوایWordpress مناسب است . این تمپلیت به منظور استفاده های تجاری تفریحی و خبری مناسب است .

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic خرداد ماه 1390 - جاوا

دانلود رایگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic خرداد ماه 1390 - جاوا


نسخه جدید!
کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه خرداد ماه 1390 که جدیدترین نسخه این کتاب را برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده که بر روی تمامی گوشی های تلفن همراه که قابلیت پشتیبانی از جاوا را داشته باشند قابل اجرا میباشد. و نسخه قابل نصب بروی گوشی های با سیستم عامل آندروید نیز ارائه شده است .

ادامه مطلب ...