دانلود نرم افزار فتوشاپ Adobe Photoshop CS5 Extended

APCS5.12.0.2R_[www.MihanDownload.com].jpg
فتوشاپ قدرتمندترین و محبوب ترین پردازشگر گرافیکی است که توسط کمپانی ادوبی تولید و پشتیبانی می شود. این نرم افزار یکی از موفق ترین پروژه های ادوبی از ابتدا تاکنون بوده و از سوی کاربران سیستم عامل های ویندوز و مکینتاش با استقبال وسیعی مواجه شده است. فتوشاپ سال‌هاست که پرفروش‌ترین نرم‌افزار ویرایشگر تصاویر در سراسر دنیا محسوب می‌شود و آن‌چنان معروف و محبوب شده که به استانداردی برای برنامه‌های ویرایشگر عکس تبدیل شده است. و البته دلیل این مسئله ، امکانات جامع و کاملی است که در این نرم افزار گنجانده شده و در نسخه های جدید تکامل می یابد. کاربران با سلایق و سطح دانش مختلف می توانند با توجه به نیاز خود از آن استفاده کنند. اگرچه در ابتدا فتوشاپ برای ویرایش عکس‌ها جهت چاپ روی کاغذ طراحی شده بود، اما به خاطر تنوع ابزارهایی که در اختیار کاربر می‌گذارد، از فتوشاپ به طور فزاینده‌ای برای تولید و ویرایش عکس‌ها در فرمت‌های دیجیتال (به خصوص برای استفاده در وب) استفاده می‌شود. پس از ارائه نسخه 7 از سری فتوشاپ ، نسخه های جدید فتوشاپ با پسوند CSعرضه می شوند که این حروف سرنام عبارت Creative Suite بوده و به معنای برنامهٔ خلاق هستند. امروزه با استفاده از نرم افزار فتوشاپ و امکانات وسیع آن ، عکس های فوق العاده زیبایی طراحی می شود و طراحان و هنرمندان به واقع این موضوع را مدیون امکانات بی حد و مرزی هستند که فتوشاپ در اختیار آنها قرار داده تا در نهایت آنها با استفاده از خلاقیت خود و میزان مهارت در طراحی عکس های مختلف ، یک تصویر زیبا را خلق نمایند. همچنین نقش فتوشاپ با ورود دوربینهای دیجیتال در عرصه کامپیوتر پررنگ و پرنگ تر گردید و استفاده از آن را توسط عکاسان غیر قابل اجتناب نموده است. امروز برای شما آخرین نسخه از این نرم افزار را که به تازگی عرضه شده ، آماده کرده ایم که نسخه ای تکامل یافته از CS5 محصوب می شود و بسیاری از ابزارها در آن بروز رسانی شده و تکامل یافته اند. نسخه جدید نرم افزار فتوشاپ را هم اکنون می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی Thief: Deadly Shadows

Thief Deadly Shadows (1).jpg

بازی زیبا و هیجان انگیز Thief: Deadly Shadows در سال 2004 میلادی توسط کمپانی Eidos Interactive منتشر و توسط Ion Storm حمایت شد.ژانر این بازی  اکشن ماجراجویی میباشد.البته میتوان ژانر فانتزی را نیز برای این بازی مد نظر قرار گرفت.در ابتدای امر توجه شما را به سال انتشار این بازی جذب میکنم...این بازی در سال 2004 منتشر شده است...اما توجه کنید  سال انتشار بازی نباید این فکر را در شما بوجو بیارد که این بازی  گرافیک مناسبی ندارد.حقیقتا گرافیک این بازی قابل قیاس  با بازی های امروزی میباشد.داستان بازی Thief: Deadly Shadows زیاد روشن نمیباشد.اما این را بدانید دزد شب با یک داستان جدید و پوشش جدید وارد صحنه شده است...!!! دقت کنید این بازی بسیار بسیار به بازی آساسینز کرید 1 شبیه میباشد.حتی اسلحه ای که در دست چپ کاراکتر اصلی بازی موجود است گواهی بر این مدعاست. حتی پوشش آن هم اندکی شباهت دارد.اما این کجا و ان کجا!!! در کل میتوان امتیاز و رتبه مناسبی را بهبازی داد.یکی از مواردی که حتما باید به ان اشاره کرد این است که در این بازی  دوربین بسیار عالی عما کرده است.شاید باور این نکته سخت باشد که دوربین این بازییکی از بهترین دوربین های موجود در سال 2004 و یا بعد از آن میباشد.پس پیشنهاد میکنم طرفداران آساسینز و تا حدودی هم پرنس با نادیده گرفتن داستان بازی این بازی را دریافت نمایند و از آن لذت کافی را ببرند.این بازی از سایت گیم اسپات امتیاز 8.3 از ده را گرفته که امتیاز معقولانه ای میباشد.
ادامه مطلب ...

آموزش پنهان کردن یک فرد در لباس هایش با فتوشاپ

Photoshop Top Secret پکیج عظیم و بی نظیر آموزشی فتوشاپ به صورت مرحله به مرحله به تمامی کاربران چه کاربران در سطح مقدماتی و تازه کار و چه کاربران فتوشاپ کار و آشنا به کارهای گرافیکی و حتی گرافیست های حرفه ای را به عمق نرم افزار بی نظیر و هزار توی Adobe Photoshop برده و ایشان را با تمامی رازهای آشکار و نهان آن اشنا می کند !

ادامه مطلب ...

مجموعه ای کاملا متفاوت از آیکون های دانلود که به دو صورت لایه باز و PNG می باشد. شما در تغییر رنگ فایل لایه باز (PSD) به هیچ وجه مشکلی نخواهد داشت،و همین طور شما می توانید از این مجموعه زیبا برای جلوه دادن به سایت یا وبلاگ خود استفاده کنید.برای در یافت این مجموعه در ادامه همراه ما باشید.

ادامه مطلب ...

دانلود نمونه آیکون های کامپیوتر - Sting Ray

دانلود نمونه آیکون های کامپیوتر - Sting Ray    

آیکون های کامپیوتر | 9.23 مگابایت | فرمت PNG & ICO 


این مجموعه شامل آیکون های جدید کامپیوتر با فرمت png-ico می باشد. گرافیست ها و طراحان وب می توانند از این پک زیبایی آیکون در طراحی مختلف خود کمک بگیرند.
ادامه مطلب ...

دانلود 3 تم زیبا برای ویندوز سون

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-24/Beautiful-themes.jpg

 

دانلود 3 تم زیبا برای ویندوز سون

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار ایجاد شجره نامه حرفه ای با GenoPro 2011

http://img.vatandownload.com/software/user/hadi-arjmand/picture/11-24/GenoPro-2011.jpg

 

GenoPro  راحت ترین نرم افزار از لحاظ فراگیری کارکردن با آن و آموزش آن می باشد. اگر شما حتی یک فرد مبتدی در مبحث شجره نامه باشید ، تنها در مدت چند دقیقه می توانید کار کردن با این نرم افزار جالب را فرا بگیرید.

این نرم افزار اطلاعات شخصی خانواده شما را دریافت می کند تا بتواند آن ها را به صورت بصری و بسیار زیبا در یک شجره نامه برای شما به نمایش در بیاورد.

این نرم افزار شامل تعداد ازدواج های هر یک از افراد ، ترتیب سال تولد افراد ، سن آن ها و زمان مرگ آن ها را دارا می باشد.

همچنین اطلاعات تکمیلی بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده که در هنگام کار با نرم افزار می توانید از آن ها استفاده نمایید.

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox v3.6.13

Mozilla_Firefox_v3.6.13_www.MihanDownload.com.jpgهمانطور که میدانید برای اینکه بتوان وارد سایتهای مختلف اینترنتی شد نیاز است تا از مرورگری برای اینکار استفاده کرد. امرورز در سایت میهن دانلود جدید ترین نسخه یکی از معروف ترین مرورگرهای جهان را برایتان آماده کرده ایم. نرم افزار مرورگر Mozilla Firefox جز پر طرفدار ترین مرورگرهایی است که تا به حال ساخته شده زیرا دارای امکانات و مزیت های بسیار فراروان نسبت به سایر مرورگرهای وب می باشد. این مرورگر از سرعت بسیار زیادی برخوردار است و شما با کمک این مزیت خیلی سریعتر قادر خواهید بود تا سایت ها را لود کنید و زمان کمتری را برای مشاهده یک تصویر صرف نمایید و همچنین در سریعترین زمان ممکن از آخرین اخبار دنیای اینترنت باخبر شوید. در این نسخه جدید همانند گذشته بسیار از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن  به چشم می خورد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...
ادامه مطلب ...