«مختارنامه» چهره حضرت ابوالفضل(ع) را نشان نمی دهد !!!

سریال «مختارنامه» در حالی جمعه ـ هفتم مرداد ماه ـ با پخش آخرین قسمت به پایان می‌رسد که علی‌رغم ابراز امیدواری داوود میرباقری تا آخرین لحظه برای پخش چهره حضرت ابوالفضل(ع)، در نهایت قرار بر این شد که صحنه‌ها نمایش داده نشود. 
محمود فلاّح ـ تهیه‌کننده «مختارنامه» ـ درباره‌ی نمایش چهره‌ی حضرت ابوالفضل(ع) در قسمت آخر این سریال به خبرنگار سرویس تلویزیون  ایسنا، گفت: قرار شده است که به طور کلی چهره حضرت ابوالفضل(ع) را نشان ندهیم. . .

وی در ادامه به پرسشی درباره این‌که آیا تیم «مختارنامه» پیش از تقدیر عوامل در شاهرود، عمدا از دعوت کاوه فتوحی بازیگر نقش حضرت ابوالفضل(ع) در تقدیرهایی که از این سریال صورت می‌گرفت خودداری کرده، پاسخ منفی داد. 
فلاح درباره‌ی حضور فتوحی در آخرین مراسم تقدیر از «مختارنامه» در شاهرود خاطرنشان کرد: این مراسم را اهالی شاهرود برای تقدیر از داوود میرباقری برگزار کردند که از کاوه فتوحی نیز برای حضور در این مراسم دعوت شده بود. 
به گزارش ایسنا ، از آذرماه سال گذشته که نخستین قسمت‌های «مختارنامه» روی آنتن رفت، حواشی نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) برای داوود میرباقری آغاز شد. برخی از علمای مذهبی و مراجع تقلید از نمایش چهره حضرت ابوالفضل(ع) انتقاد کردند و آن را جایز ندانستند. این در حالی است که همزمان، برخی دیگر از مراجع تقلید منعی برای این مساله نمی‌دیدند. 
هرچند کارگردان و تهیه‌کننده «مختارنامه» با بیان این که تابع نظر سازمان صداوسیما هستند، در نهایت به تمهید استفاده از مه و نورانی کردن چهره حضرت ابوالفضل(ع) روی آوردند، اما داوود میرباقری تا آخرین قسمت‌های «مختارنامه» همچنان اظهار امیدواری می‌کرد که هنوز هم می‌توانند چهره حضرت ابوالفضل(ع) را در قسمت‌های آخر به نمایش بگذارند. او همچنین به این امر که چرا در زمان فیلمبرداری «مختارنامه» دراین‌باره به او تذکری داده نشده بود اعتراض کرد. 
با این وجود، قسمت آخر «مختارنامه» در حالی روی آنتن می‌رود که قرار شده چهره‌ی حضرت ابوالفضل(ع) به کلی از صحنه‌های « سریال مختارنامه » حذف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد