طراح جنگ های سریال مختارنامه

محمود اردلان در «سریال مختارنامه» رهبری جنگ ها را بر عهده داشت  وی طراح حرکات رزمی است و برای همین دیگراز تمهیدات رایانه ای و کامپیوتری در این سریال استفاده نشده است .

وی کار خود را از فروردین 1386 آغاز کرد و حدود نه جنگ از جمله جنگ مختار، جنگ کیان و ابن زیاد، جنگ شمر و.... رادر کوفه و بقیه جنگها را در بیابانهای شاهرود ، اخترآباد و... سرپرستی کرده است. . .

او همچنین در این سریال به ایفای ‌نقش  پسرعموی مختار« زائده » که طی 3 دوره زندانبان کوفه و زهیر بن قین که یکی از یاران امام حسین (ع) بوده پرداخته است. در این سریال  گاه صحنه هایی را می بینید  که پانصد الی چهارصد نفردر آن می جنگند و به یقین رهبری آنان کار بسیار دشواری است که با دیدن قسمت سی و دوم مشاهده کردید که اردلان به خوبی از عهده آن بر آمده است .




 

نظرات 1 + ارسال نظر
omid چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://emperatoor.org

سلام عزیزم ممنون که اومدی
داداش خدایی خیلی پاقدمت خوب بود -
من 10 روزه که میگشتم پیدا نمیکردم همین که به توی عزیز گفتم خدا خودش رسوند معلومه که نیتت صافه!
داداشی قالبمو امروز صبح پیدا کردم و رو به راش کردم - میتونی ببینیش www.emperatoor.org
نظرتو دربارش بگو.
"حجم قالب کمه ولی هدر بالای صفحه زیادش کرده" هدره 68 کیلوبایته نمیشه ادرس هدرو بدمت حجمشو کم کنی? یا تغییراتی توش بدی حجمش کم شه?
یا هدر آماده کم حجم نداری رو قالبم بخوره و ست شه?این سایت رو خودم راه انداختم با هاست و دامنه و ---.

داداش شرمنده که باز مزاحمت شدم-
ما که جز دردسر برای شما چیزی نیستیم ولی قول میدم جبران کنم.
دوستت دارم و به خدا میسپارمت-
آرزوی موفقیت برای شما و خانواده محترمتون رو دارم
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد