دانلود وکتور ترکیبی بک گراند - Mix Vectors 04

دانلود وکتور ترکیبی بک گراند - Mix Vectors 04  

5 وکتور ترکیبی بک گراند | 14.2 مگابایت | همراه با پیش نمایش | فرمت Eps 


شما کاربران در این بخش شاهد پنج تصویر وکتور بک گراند های انتزاعی با فرمت jpg, eps می باشید. گرافیست ها و طراحان خلاق و خوش ذوق می توانند از این بک گراند های مدرن در طراحی های خود بهره ببرید.

 امتیاز:  
 حجم فایل: 14.2 مگابایت 

 دانلود - لینک مستقیم | لینک کمکی

 رمز فایل: www.persiangfx.com 

نظرات 1 + ارسال نظر
بیگانــــه سه‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://hepta.blogsky.com

سلام دوست عزیز
شانسی شما رو توی لیست وبلاگ های بروز شده دیدم. از اونجائیکه من به مشکل خورده ام گفتم بیام پیش شما.
---------
مشکلم: من قالب پیش فرض بلاگ اسکای رو ادیت کردم اما الان متوجه شدم که بغل سمت راستش سفیدیش زده از حد مجاز بیرون. یعنی سمت راستش از حد قالب رفته بیرون.
----------
نمیدونم متوجه شدید یا نه؟ اما شما بیایید و خودتون نگاه کنید. بعد بهم نظر بدید و راه چاره رو بگید. یا اصلا کدهای قالبم رو بگیرید یه نگاهی بندازید. در هر صورت منتظر جوابتون هستم. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد