پروژه شبیه ساز چهار راه راهنمایی و رانندگی در برنامه نویسی


با سلام خدمت دوستان محرتم و گرامی این پروژه که من طراحی کرده ام شبیه ساز چهار راه راهنمایی و رانندگی میباشد که پروژه بسیار طولانی بود . 

این پروژه طی چند روز آینده به پروژه بسیار پیشرفته ای تبدیل میشود .


دانلود فایل exe :



نظرات 1 + ارسال نظر
جواد شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ب.ظ http://www.allthings73.blogsky.com

سلام
خوبی
دانلود کردم
حالا بلد نیستم باش کار کنم
میخوام یه بنر مثل اون بنر پایین که نوشته مجموعه مداحی های کریمی رو درست کنم
میشود واسم عکس بگیری از کار کردن با این برنامه واسم بزاری
توروخدا
بخدا ممنونت میشم
راستی
اون بنر ما که گفتم مستطیلی باشه کوش؟؟
همون که گفتم اندازه بنر حاج محمود کریمی باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد